dimarts, 27 de maig del 2014

La Cerveteca - Barcelona

Un gran lloc a Barcelona pels amants de la cervesa.
Ubicat darrere de Correus es troba LA CERVETECA, un espai que gira 100% al voltant de la cervesa, i tot el que pot estar relacionat.
És una tenda, un bar, un espai cultural....un bon lloc per gaudir d'aquesta beguda.
També fan cursos formatius adaptats a les necessitats de cada client.

La Cerveteca Barcelona: un culte al món de la cervesa

LA CERVETECA
Carrer Gignàs 25 (darrere de Correu de Via Laietana)
08002 Barcelona
Phone: 93 315 04 07
mail: boletin@lacerveteca.com
web: www.lacerveteca.com
Facebook: La Cerveteca Barcelona


LA VISITA:
Vaig anar el passat 14 de Maig a Barcelona per treball.
El meu amic Sergio fèia temps que me'n parlava d'aquest local. És un amant de la cervesa.
Tenia la tarde lliure, així que vaig anar a conèixer el local.
Vaig parlar amb Dieter, un dels dos nois que porten el local. M'explicava que a més de beure, es pot menjar algunes cosetes que ells fan, i que cada setmana fan una oferta degustació, doncs....ja sabeu que vaig demanar, no?
Aquella setmana oferien:
- Cervesa De Graal Quest: belga, rossa, estil Triplel Lupulitzada
- Trinxat de la Cerdanya: un trinxat calentet de pataca, col i botifarra negra
Després vaig demanar-li que m'aconsellés per agafar un parell de cerveses d'IPA: vaig agafar una alemana i una de navarra.

El berenar: una De Graal Quest amb un trinxat de la Cerdanya...i un parells d'IPA cap a casa a tastar-les

LES CERVESES:
Compten amb més de 120 referències d'arreu de tot el món, totes seleccionades per la seva qualitat
Les cerveses sel·leccionades són artesanals, que contenen llevats vius, totes sense aditius ni conservants.
Podreu trobar les diferents famílies de cervesa:

- LAMBIC: Fermentació Espontània: fermentades per Saccharomices Cerevisiae, llevats salvatges, bactèries làctiques i acètiques i altres microorganismes
- ALE: Fermentació de Superfície: fermentades per Saccharomices Cerevisiae
- LAGER: Fermentació de Fons: fermentades per Saccharomices Carlsbergensis o Uvarum

amb la majoria d'estils cervesers, biològiques i inclús sense alcohol (un concepte que encara no l'acabo d'entendre...jejeje!!).
De la seva web es pot descarregar aquest pdf de tota la seva carta: carta cerveteca

En resum: un bon lloc per anar per la tarde a Barcelona....

Mes de 10 tiradors, i una extensa varietat de tipus i famílies de cervesa









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada